2012. január 21., szombat

Alkotásaim mostanság

Bejegyezte: Csőryke dátum: 2:19
Elhanyagoltam mostanában ezt a blogot, pedig az elmúlt időszakban szinte minden héten született egy-egy új alkotás.

Úgy érzem magam, mint Harry Potter érezhette, mikor megtanult varázsolni. :) Mindig imádtam a plüss figurákat és most hasonló édi dolgokat tudok létrehozni sk.


Íme, az elmúlt hetek „termése”:















A közeljövőben készülnek még angry bird-ök a barátnőm kisfiának illetve elkezdtem egy sapit horgolni magamnak. Meg még egy csomó édi mintát találtam, csak győzzem fonallal meg idővel. :)

2 megjegyzés:

Bars on 2012. február 10. 5:48 írta...

Na csak megtaláltam hol kell kommentelni. Egyébként elég nehéz ügy ez a kommentelés.
Nagyon nagyon ügyes vagy. Az a béka nem semmi. Még Zentét is levette a lábáról.

Csőryke on 2012. február 13. 12:19 írta...

Köszönöm. :)
Most nagyon lefoglal a suli, de ha vége lesz a félévnek folytatom a horgolást. Szívesen készítek majd egy békát Zentének is. :)

Megjegyzés küldése

 

Női szakasz Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei