2011. október 25., kedd

Kreatívkodás, új hobbi?

Bejegyezte: Csőryke dátum: 14:25


Véletlen leltem rá és szerelem volt ez első látásra. :)
Úgy hívják, hogy : amigurumi. Ami magyarul annyit jelent, hogy: „kötött, kitömött játék”. Mindig imádtam a plüss állatokat. Hatalmas gyűjteményem van belőlük, pedig már sokat elajándékoztam az évek során helyhiány miatt. De mindig érkeznek újabb lakók is otthonunkba. :)
A másik ok, ami miatt megtetszett, hogy különböző díszeket is lehet készíteni belőlük. Például karácsonyi kopogtatót az ajtóra vagy egy adventi koszorú díszeit.
Alap volt, hogy először meg kell tanulnom horgolni.
Már a második leckénél tartok. Lehetne szebb az eredmény, de szerintem ez csak gyakorlás kérdése.
Nagyon örülök, hogy létezik egy ilyen oldal, ahol segítenek megtanulni az alapokat. Sőt, itt az amigurumi alapjait is megmutatják.
A témában rengeteg gyönyörű alkotást találtam. Gondolom nem haragszanak meg az alkotók, ha megemlítem itt őket, hiszen nyilvános a blogjuk.

Magyarok közül őket emelném ki:
http://hordosv.blogspot.com/
http://hekkagurumi.blogspot.com/

A külföldiek közül pedig őt:

Rengeteg ingyenesen letölthető mintát találtam itt:

Azoknak, akinek tetszik, de vagy nincs idejük megtanulni vagy nincs kézügyességük elkészíteni,  itt meg is lehet vásárolni a kész alkotásokat:

Remélem nemsoká arról is beszámolhatok, hogy milyen gyönyörűségeket alkottam. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Női szakasz Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei